Kallt som f*n...

Åkte upp till Småland idag och det tog vääääääääldigt lång tid ._. och det i bilen visade det -18 men jag vet inte om det stämde xD
När vi kommit fram så skulle jag gå en liten runda med Blondie och bernard men pga mina byxor som bara ramlade ner så tappade jag kopplen. Bernard stack snabbt som bara den iväg på en egen upptäcktsfärd och Blondie rusade efter honom för att han inte skulle försvinna. Och efter dem kom jag rusande. Med byxorna nere vid knäna... Fick skrika som en galning på mamma som fick komma och hjälpa mig fånga in hundarna.

När mamma fått tag på den så lät hon Blondie gå fritt för hon brukar inte sticka men hon från upp ett kaninspår och hoppar ut i diket för att följa det. Oturligt nog så var det omkring en meter snö så hunden bara försvann... hon och knappt upp sen!



Hon såg ut såhär typ ;P

Jaja, idag är det en dag till julafton :D

Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0