LOOOV!!! massa snö och skithalt -__-'


Fy fan vad halt det är på vägarna!!! Såg två olyckor bara på vägen hem från luddes träning ._.
Igår slutade skolan och vi fick jullov! Vissa dagar älskar jag vår skola xD

Idag var jag hemma och hjälpte farmor med lite saker innan vi ska fira liten-förtidigt-jul hos henne. 
Men innan jag åkte henne tog vi en lite julbild men mina syskon och hundarna... Vi hann väl sitta ute i max 10 minuter innan Bernard pep och skakade som fan. Min stackars lilla hund frös som bara den D: 

Så resultatet blev detta lilla foto som ska skickas till folk :D



Lägg märket till att Blondie har tungan ute + snö runt hela munnen (för hon började äta snö mitt under fotograferingen) och att Bernard säkerligen såg en kanin på andra sidan häcken xD

Från oss alla, inuti er alla
ett gott nytt jul och god nytt år
önskar sean banan, så nu tänder vi på,
alltså ljuset (öhahahahaha)

Ett gott nytt jul,(gott nytt jul sverige) ett gott nytt jul,
svart, vit, brun, röd eller gul
Ett gott nytt jul, ett gott nytt jul,
blind, tjock, döv eller ful
(gott nytt jul)

(ho ho) (ett gott nytt jul) Fira jul med sean banan
(ho ho) Jag är din snälla taliban
(ho ho) (Ett gott nytt jul, ett gott nytt jul) Fira julmed sean banan

Sean Banan - Gott Nytt Jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0