Lucia

Igår va det Luciatåg på två ställen med kören och det va jättenice :D
Idag såg jag på syrrans lussetåg, och de va väl också bra. De är ju bara 6 år gamla ;)
Och, detta är viktigt, idag har jag åkt skridskor. Och det är jag ju inte så bra på. Jag är till och med så dålig att min lärare förklarade för mig hur man tar sig fram... fast det kunde jag ju faktiskt D:
Snart är skolan slut och då blir det bio, julmys, småland och JULKLAPPAR! :D

Hinner inte skriva mer nu för nu är det mat...
Pöss haj <3

BTW HITTADE DENNA ÖVERSÖTA JULTOMTE :D VISST E HAN GULLIG :3 ??



Kommentarer
Postat av: SARA CARLQVIST

sötsötsöt tomte!

hehe, jag kommer inte på torsdag till ku men om du kommer så hälsa de andra! :)

2010-12-14 @ 20:27:57
URL: http://saralee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0