Någon som kan komma på en rubrik?

Kommer inte på någon rubrik ._.
Idag så hade jag huvudvärk nästan hela dagen, och det är inte särskilt trevligt. Vilket ni nog vet.
Dessutom så gjorde vi inget speciellt i skolan så det är inte lönt att skriva något om det ;)


Imorn är det SO-prov på första världskriget.... och jag vet inte riktigt varför vi alltid lyckats ha SO-prov dagen innan skolan slutar xD
Snart är det årets sista kör och imorgon är det årets sista vanliga skoldag. På fredag går jag två timmar och sen är det jullov!! Det ska bli otroligt skönt att bara få slappa.
Men jag måste tvinga mig att plugga tyska och att läsa två engelska böcker ._.

Jaja, snart så är det julafton och då ska man bara mysa och äta sig tjock på godis xD
Pöss pöss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0