Snö, snö, snöö och snart jul

Orkar inte skriva så jättelångt idag så det blir mest bilder. 
Men jag kan meddela att min bror nästan knockade mig med en pulka idag.
Tog tid på mig att göra ett gupp som vi skulle åka på och det blev faktiskt riktigt bra! Man flög jättelångt ut på åkern. Men sen så skulle ju jag, mamma, min bror och syster åka när det var mörkt och jag säger till min bror;
"Vänta med att åka för jag ska åka på guppet".
Och sen så åkte jag.
Så när jag landat i snön och vänder mig om så flyger det något svart över mig och missar med några cm. Då har min bror väntat i tre sek innan han åkte efter.
Gissa om jag var ARG!
Men det gick bra, och tack och lov för det är ju julafton imorgon!

Tänkte att jag kunde ladda upp några bilder från min trädgård och från småland.
De två första är från Malmö och de sista är från Småland.






En nötskrika i Småland. Tror inte att han gillade att jag fotade....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0