Tjohopp

Nu e jag tillbaka :D 
Vet inte vad som hände men jag orkade helt enkelt inte ens starta datorn :S
Lite scary... men jaja
Här i underbara Malmö är det sket mycket snö. Vet inte riktigt hur mycket men ska vi säga minst 1 dm? Usch.
Ganska jobbigt att cykla i detta väder men hellre det än att gå.
Kan också meddela att jag än en gång har tappat bort min cykelnyckel. Fast den här gången låg den inte under ett sadelskydd utan under snön. Mkt trevligt var det när jag rotade omkring i snön utan vantar. Väldigt korkat. Gör inte det, de säger jag bara.


Går tillbaka några veckor (två eller? o.O).
Hade ett väldigt trevligt gäng smålänningar här för att vi skulle se på B4MV. Väldigt trevlig, om jag får säga vad jag tyckte xD
Dessutom var konserten helcool och de va asbra.
Och ja, Philip och Jeff var såklart tvungna att vara med i en Wall Of Death. Haha knäppon xD
Dagen innan var jag ju på Lady Gaga, vilket vi inte får glömma... Helt oförglömligt.
Nu orkar jag inte skriva mer, det e lite jobbigt att vara sjuk (a)
Tjoohopp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0