Knäppt xD

Hart haft en jobbigt knäpp dag idag xD
Men först... förlåt att jag inte skrivit på fanficen! Är lite trött på skrivandet för tillfället men jag kommer att skriva klart den :)

Idag då... dagen börjar med att jag upptäcker att det ligger omkring 5 cm snö på marken. Och jag gillar inte snö så mycket för tillfället.
Första lektionen är idrott och på idrotten ska vi ha, ja vad tror di??! Beeptest. Folketsjubel liksom.
Jaja, resen av skoldagen var väl helt okej men när jag ska cykla hem så har mina cykelnycklar försvunnit. Jag ville ärligt talat bara döda någon i det ögonblicket. Vad värre va att det inte är min cykle (för den är sönder), det är mammas! Hon skulle få spel på mig om jag inte hitta nycklarna så det var bara för mig och mina trevliga vänner att ge sig ut på nyckeljakt. Jag skojar inte, vi letade överallt. Utan att hitta dem då.
Så ja, jag får väl gå hem då och låta cykel att stå utanför.
Men vad nu... vad är det som ramlar ut när jag lyfter på sadelskyddet? Nycklarna.
Och då hade vi letat efter dem i 45 minuter -___-*
Det var så skrattretande att hitta dem där under.
Hm, sen hände det väl inte så mycket mer fören jag cyklade hem på en av smågatorna vid mig. Då upptäcker jag att jag är förföljd av en röd bil... som är blommig?
Det var mamma som sett mig när jag cyklat in på gatan och följde efter mig för att fråga var nycklarna var.
Sen hände det faktiskt inget mer.
Snart ska jag iväg till kören och sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunga xD

Baj Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0