April, april fast ingen dum sill

Hallå. Igår va det 1 april och pappa försökte lura i mig att flagstången hade blåst ner. Lite synn för honom att jag hört på radion två minuter tidigare att det va lurefax-dagen så jag gick inte på det.

På kvällen var jag hemma hon en av mina kära vänner och firade hennes 16-års dag. Det verkade nästan som om det blev ett visst present tema.... ganska kul!
Sen fick jag sjunga min låt som jag skrev om henne också och det var ju också ganska kul. Även om det kanske inte lät så bra ;)

Idag hjälpte jag mamma att rita upp en sak i SketchUp. Satt ute på trädäcket och "ritade" och Irma och Bernhard låg och nöjt i vårsolen. De såg sjukt söta ut!
Sedan fikade vi lite med cupcakes som jag bakat. Väldigt gott. 

Imorn ska jag jobba heeela dagen och sen sjunga på gudstjänts med kören. 
Får väl njuta av ledigheten idag istället!

Ha det gött, puss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0