Halloj

Idag hittade jag en bild på mobilen som jag sa att jag skulle lägga in på bloggen... fast sen så glömde jag det när jag kom hem... heh
Lovade Alice att läga in den eftersom det var hennes glasögon jag snodde xD
Alla påpekade att jag så mycket smartare ut... Tack för den hörni. 


Jag diggar mitt väldigt seriösauttryck... det var rätt svårt att hålla sig för skratt!


Idag så kom mamma hem med en bok som hon lånat på biblan. Jag fick den med orden:
Den här kommer du inte ihåg att vi haft va?
Och hon hade ju rätt, för inte kom jag ihåg att vi haft en Johnny Depp bok hemma innan! 
Wiie en bok om Johnny! Han är verkligen min favoritskådis!!!!



Började bläddra lite i den och kollade på bilderna och kom sedan på att man kanske ska läsa boken och inte bara bildtexterna. 
Slog upp första sifan och upptäckte något sjuuuuuukt disgusing!
På varenda sida fanns det några bruna hårstrån. På varenda sida.
Asså jag menar, vem fan lägger hår i en bok??? 
Så himla äckligt! 
Tappade lusten på att läsa boken .__.


Kännde att man inte behövde ha den här bilden i helbild...
Men visst är det ÄCKLIGT???!!!

Bluurk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0