Hoj!

Idag när jag och Alice gick hem från skolan (eller hon gick och jag "cyklade") så fick vi för oss för att ta en genväg. Så vi gick in på en gata och började av någon anledning att prata om kakor. Efter ett tag så såg vi oss omkring och...
Jag: "Var är vi?"
Alice: "Vet inte."
Jag: "Inte jag heller..." 
Men vi fortsatte att gå och tillslut så lyckades vi faktiskt fatta var vi va. Och ja, vi hade såklart gått en jäääätteomväg. Kul (y)
Så när vi tillslut gick genom parken så gick det en tant med en hund och pratade jättehögt så vi kom helt av oss i vårt snack om konstiga saker.
Jag: "Vad snackade vi om?"
Alice:
"Vet inte, kommer inte ihåg."
Jag: "Juste, vi snacka om kakor! Fast det var innan vi gick vilse..."

Hehe, tänk så kul det kan bli när man går "vilse", eller hur Alice? Nu vet vi i alla fall att det där ordspråket stämmer;
...Genvägar är senvägar...



Lägger in en bild på "regnet" bara för att det regnade idag.
Tyckte att den var lite fin :3

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0