Igår ;D

Började dagen med nationellaprov i engenska. Usch, men det gick nog bra. Fast nu har jag en känsa av att det gick åt h*lvete bara för att jag tror att det gick bra..... Blööö

I torsdags så gjorde vi ett expriment i NO:n med en spik och kopparsulfat. Det ska lixom bli att spiken, som är i järn, ska bli till koppar efter ett tag. 
Dagen efter så hade det faktiskt hänt jättemycket, sjukt coolt :D
Eller det var i alla fall sjukt coolt tills Vande råkade välta ner det... heheh. Förlåt Vande, inte snällt att skriva det här på bloggen men jag skrattade faktiskt bara jag tänker på det! xD Sry igen <33


Innan det föll i golvet :D



Efter skolan stack jag och Vande till stan för att köpa skal till mobilerna så att vi kunde smycka dem! Jag hittade skal till min men till Vandes xperia x8 fanns det inte ett ända att köpa!! Lite konstigt eftersom det är en utav den mest köpta mobilen för tillfället...
Jaja, jag köpte lite saker till dekoration på Panduro Hobbie och smyckade sen när jag kom hem.
Men innan Panduro så träffade vi på Alice, Linnea och Elin! Mycket trevligt och vi fick också sällskap med dem till P-Hobbie.
Sen gick "vi fem" till BK och hamnade mitt i en datanörd-träff.... Eeeeeh, hehe, de va lite konstigt..... och vi skrattade rätt mycket åt dem XD

När jag och Vande sagt bai bai till A,L & E så begav vi oss till bussen och jag upptäckte att det var översvämning vid kanalen! Wooooooooooow!!!!! 
Tvingade Vande att gå ner för att plåtas vid vattnet men min mobil blev totalt cp och ville inte ta ett foto. När den sedan ville fungera så ville inte Vande stå där vi stod för att det satt två läskiga gubbar där.... så vi gick till andra sidan där det inte va lika mycket vatten :( 
Men vafan, skit samma xD
Vande vid kanalen på sidan utan läskiga gubbar ;D
(Lite synn att solen va i ögonon på dig :( men du e så söt i alla fall XD)


På bussen hem så berättade jag för Vande om en man man som säkerligen inte har riktigt alla hästar i stallet och som jag träffat på två ggr.. Jaja, det roliga var ju att jag stod där och snackade om honom så plötsligt.... STIGER MÄNSKAN PÅ BUSSEN!!!
Jaha, då har man träffat honom tre ggr. Han säger verkligen jättegulliga saker, men han snackar sjukt mycket och så säger han samma saker och skämt varje gång.
T.ex:
"Du, jag måste bara säga en sak.... tack för att du lyser upp Malmö (<3<3<3<3) och om du vill tjäna lite extra så vet du då var du kan jobba? Som solens stand in!"
Jättegulligt men.... tre gånger är två gånger är faktiskt för mycket ._.

Om ni orkade läsa det här så... STOR KRAM TILL ER :D <3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0