Lov!

Hej!
Nu under lovet så har jag gjort så mycket så jag har inte haft tid med datan, vilket min kära farmor påpekade på lördagen :D
Gillar när du vill att jag ska skriva mer på bloggen farmor <3
På tisdagen var det ledarutbildning och sen kom min kära vän Philip ner från Ljungby.
Vi gjorde en massa saker typ, filmkväll med vänner, stan, västrahamnen, bio och klotter på min talva!!

Bilderna är inte de bästa men de va fotade typ klockan halv fyra på natten (va det innan eller efter vi sjöng Disney låtar???) och under skratt-attacker.
+ bilderna blir större när man trycker på dem!


På påska-afton så kom då farmor och Gunnar till oss och vi hade äggmålning och äggtävlingar. Det var ju bara det att min duktiga broder tappade mitt ägg i marken så det va sönder redan innan tävlingarna. 
Ja, jag förlorade.
Efter tävlingarna skulle vi fika med muffins och tårta som mamma bakat och som en liten dekoration hade mamma hittat en lite och sjukt söt kyckling.



Sen åt vi tårtan och kycklingen försvann men HITTADES igen :D 

......Bernard tuggade på den.....
heheheh sen såg kycklingen ganska dum ut xD






.................................................


Kommentarer
Postat av: philip

Vi fotade bilderna innan vi sjöng disneylåtar (bumbibjörnarna) xDDD

Tack för ett skitroligt lov :D!

2011-04-26 @ 08:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0