Mycket att göra...

Helt sjukt. Hade tänkt att jag skulle få ha ett trevligt och slappigt lov men nej då - jag skulle vara på ledarutbildning, KU-dag, Köpenhamn och vara med kompisar. Har inte haft en dag ledig!! 
Men jag tänker inte klara, för det är bara tööööööööntigt att klaga över saker som man kan bestämma själv. Tycker man att man har mycket att göra - BOKA AV NÅGOT DÅ, HUR SVÅRT KAN DET VA? :D jag gör det hela tiden xD

Nu har jag äntligen gjort mitt gymnasieval. Två estetiska och en samhäll. 
Vägrar nämligen gå på Cyber så då fanns det bara två skoler med estet-musik kvar att välja på... samhäll la jag till fall i fall jag inte kommer in på någon av de andra skolorna :D


Nu ska jag ta och stämma min gitarr för typ miljonte gången. den har nämligen nya strängar som bara stämmer om sig heela tiden (y) 


Ha det gött, <3



HAHAH DEN ÄR SÅ BRA XD DIMITRI spöar EDWARD!!!

Kommentarer
Postat av: Alice

HahHHahaha XD älskar bilden ^^ den stämmer :D

2011-02-28 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0