Det var en gång....

... när jag hade tid att uppdatera. Men jag har inte orkat på sistone.... Synd "/
Idag var klassen på gymnasiemässan på Swedbank Stadion. Det var lite läskigt faktiskt... När jag gick förbi någon skolas bås som hade frisör-inriktning så kastade de sig över mig och bara;
Du ska gå frisör eller hur?!!!!!!!!
Och jag bara; eeehhh, neej!!
Men annars var det helt okej på mässan och jag snackade med de skolor som hade min linje, dvs estet/musik


I förgår eller så fick jag för mig att plocka fram papper och penna för att rita lite. Hittade några kinesiska tecken som jag ritade av. Blev ganska nöjd med resultatet faktisk (:
Eller vad tycker ni?



Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0