Presenter i förskott :D

Har hittat en helt underbar födelsedags present till mig själv :D Med tanke på att jag blev så såld på the Dark-Hunter serien och helt förälska i en av karaktärerna så tror jag nog att jag ska köpa boken om honom! Det blir en jättebra present till mig själv :3 Nu när jag ändå inte har något att göra ( förutom att sova eller nått ) så kan jag skriva lite om det jag, lisa och elin pysslade med idag. Vi dansade. Haha, vi ska hålla i idrotten på onsdag och då ska vi ha dans! Vi höll på i typ... minst en timme innan vi bestämt musik. Sen la vi ner omkring väldigt lång tid på att sätta ihop en dans. Nu hoppas jag att de andra människorna kan dansa den också... för den e ganska cool faktiskt :D Nu har jag inte mer att skriva för mitt finger börjar bli trött ( skriver från ipoden ) Puss hej och ha det gott <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0