Hallo my friends, i'm back!

Tillbaka från Hoka nu! Var konfirmandledare där i två  veckor och jag har fått helt nya och underbara minnen därifrån. <3
Förhoppningsvis så kommer jag ihåg att lägga upp lite bilder från lägret...?

Aja, just nu sitter jag hemma hos Elin och bloggar eftersom hon packar inför sin språkresa till England... :(
Men vi ses när hon kommer hem!!
Just nu regnar, åskar och blixtrar det ute..... och jag som inte gillar blixtar särskillt mycket är lite, lite, lite rädd....
Försöker att inte tänka på vädret så jag lyssnar på musik och kollar Facebook men det funkar inte så bra att igga ljuden ):


Imorgon kommer mamma hem från sin påbörjade turneé så då ska vi fira hennes födelsedag :D

Skriver mer då ;)

Bai Bai och puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0