Skrot i munnen

Idag fick jag man "bakre" tandställning som ska trycka ut tänderna i överkäken eftersom den är förliten.
Det känns helt okej i munnen, det gör i alla fall inte ont eller så men när jag skulle äta blev det problem och då kände jag bara för att döda någon. 
Men jag överlever väl. Hoppas jag....

I onsdags så klippte jag av håret så att det är kort i nacken och lite längre därfram. Blev mycket nöjd med det, jag tvist i den frisyren. 
Sen i fredags så blonderade jag det så nu är jag blond som blir typ grönblått och rosa när det är blött :D

Åkte upp till småland i lördags och stannade till måndan. 
Jag och Philip hittade på en massa roliga saker, som att typ titta på film mitt i natten. 
Jag grät sjukt mycket till filmen Dear John. En helt underbar film <3

NU måste jag sluta skriva för det börjar åska och blixtra här. Igen -_____-*

Bai bai <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0