Fika och bio

Idag var jag och trevliga vännen Alice ute och "shoppade" och tog en fika. Det där med shoppandet gick kanske inte så bra... det var ju söndag. Och det hade jag ju glömt. Shoppa aldrig på en söndag. allt är stängt.
Så vi gick och fikade i två timmar istället. Mycket trevligt :D

Något som vi faktiskt köpte var Jelly Belly i en lite shop. Det är små "godisbönor" med en massa konstiga smaker, t.ex. popcorn smak elr chokladpudding smak! Helt sjukt coolt!!


Nu ikväll så ska jag, Elin och våra mammor se på Burlesque på bio. Den verkar sjuktbra så det hoppas jag att den är oxå :D
Nu ska jag sticka och köpa lite godis till bion, puss på er <3





Vårt fina kaffemuggs torn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0