Headern - igen

Har fixat en nu header - igen.
Denna blev lite mer.... barnslig ^^  kände för att ha en sån

Idag ska man hjälpa till på Vårmarknaden. Kören ska sjunga två sånger som jag inte har en aning om vad de är för ena eftersom jag var sjuk när låtarna övades in. Jaja, förhoppningsvis kommer mamma hem innan halv 1 så att jag hinner vara med på repet, annars skiter jag i att sjunga bara :D

Byte av ämne.
Igår såg jag Avatar: The Last Airbender the movie. 
Ehhh... heheh jag skrattade mig igenom den filmen... hm... inte så bra... 
Nej men ärligt, den var sjukt dålig! Eller det va i alla fall vad jag tyckte medan pappa och syrran älskade den. Fast dom har inte sett serien heller, som jag.
Nej, det ska vara serien. Klart slut. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0