ja... har man lite tråkigt så...

Så - idag har jag inte gjort så mycket, bara haft en grym huvudvärk som tar dö på mig. Tröttnade på att göra nada (innebär att man sitter still och lyssnar på en ljudbok eller försöker läsa något) och bestämmde mig för att rita lite. Har inte gjort det på grymt lång tid men jag blev faktiska nöjd med resultatet ^^ 
Tog lite tid men det var det värt!

Gillar när man ritar och hela världen bara "försvinner". Det är bara jag och pappret. Sjukt skönt! 
Och sen kom min syster hem och förstörde den stilla världen.
Fast hon ville spela Baby Zoo så hon höll sig rätt lugn ändå. 

Nu ska jag fortsätta med ritandet.
Puss <3 



Bilden åt höger är den "grunden" sedan la jag till skuggor och tuscha och tillslut så blev resultatet den sista bilden ;D

Kommentarer
Postat av: Britta

Nice, inte tokigt alls:) Du är jätteduktig!!

2011-04-11 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0