Sjuk.

Har varit sjuk sen i måndags och mår lite bättre idag. Tyvärr så är det ju intagningsprov på Heleneholm imorgon och det känns ju jättebra att jag är sjuk då (y) über nice.
Jaja, det går nog bra - hoppas jag...
Idag har jag verkligen gjort nada. Haft ont i magen men inte så ont i huvudet så jag har kollat avatar och lyssnat på Vampier Academy. 

Funderat på att försöka beställa nagelsaker men väntar nog ändå tills ja vait i Ullared :D man vet ju aldrig, hittade ju billiga saker där innan!

JUSTE, jag har färgat håret så det är blått nu! Vilket det jat varit i en vecka..... men i alla fall. Mycket trevlig färg och jag trivs bättre med bått än med rött eller rosa. Blått är mer annorlunda *överdrivet stort leende* 

Men nu ska jag köra igenom låtarna till imorn, ha det
puss <3
Tryck på bilden för större format, men jag varnar er - den e ....
sjukt stange, oskarp och pixlig - i know. Men så går det när man inte orkar hämta kameran för att ta en bra bild. Hoppas ni överlever xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0