Biebers försvar mot Helgenberger; "ganska töntigt"

Justin Bieber, som blivit kallad snorunge av CSI kollegan Marg Helgenberger, ger nu svar på tal.

— Det är ganska töntigt när någon man bara har träffat kort och aldrig jobbat med kommer med kommentarer om dig. Jag kommer att fortsätta önska dem lycka till och vara snäll, skriver han på Twitter. 

— Jag vet vem jag är och ibland kommer folk bara att säga vad de vill. Håll huvudet högt och var den mannen som din mamma uppfostrade dig att vara, fortsätter han.

Läs hela artiklen på msn


Justin Bieber: "Töntigt att bli kallad snorunge"


Kommentarer
Postat av: Alice

AHAHAHAHAHAHAHAHA XD jag vet inte vad jag ska säga.............. ahahahahahahahahahah JUSTIN BÄÄVER ^^ hahahahahahahahah

2011-05-12 @ 14:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0