Coop

Va på Coop idag för att köpa glass. Glass är bäst!
Så, när jag stod i kön och väntade på att betala så stod det ett par danskar bakom mig och klagade på allt.
Sen ändrade de från klag till "skratt". Det gick nämligen en (säkerligen) ny tjej fram och tillbaka med en låda som innehöll pengar till en kassa. Och hon såg gaaanska bortkommen ut.

När jag betalat och var på väg ut såg jag att den nya tjejen satt i en kassa och scannade varorna till en sur tant. Att tanten var sur va inte så konstigt eftersom den nya tjejen tog väääldigt lång tid på sig.

Tycker nästan synd om människor som är helt nya på jobb där vi är vana vid att det ska gå snabbt. De får ta så sjukt mycket skit!
Jag lider med er nya människor :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0