Lite uppdateringar

Har varit lite dåligt med uppdateringar, delvis för att det inte hänt så mycket ;)
men här kommer lite saker som hänt i veckan!


Idag kl 5 vaknade jag av något som jag inte kommer ihåg. När jag kollade ut genom fönstret var det en helt sjuk dimma ute. Såg inte ens vägen som är ca 30 meter från mitt hus! Så jag var tvungen att fota bara för att det såg coolt ut ;)

I lördags så följde jag med mamma och handlade efter Vårkonserten. När vi kom till coop så var nästan hela parkeringen full med raggarbilar. En raggarträff helt enkelt. 
Det fanns väldigt fina bilar där :D


I tisdags åkte vi till farmor för att gratta henne på födelsedagen.
GRATTIS I EFTERSKOTT FARMOR !!
Någon hittade två tidnings-utklipp på kylskåpet och satte pappas bild över en helkropps på någon annan snubbe. Resultatet blev... kul ! haha


Nu e det lite uppdaterat vad som har hänt den 3/5, 7/5 och 12/5 :D
xoxo V <3

Kommentarer
Postat av: Nanna

Hallåj - inte vilken "snubbe" som helst - det är ju "Här ligger jag och duger - mannen himself!!!"

De är förresten ganska lika... hmmm - har Mats ett extraknäck som vi inte känner till? Är Bob inte Bob utan Fabian?

2011-05-15 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0