skolarbete, skolarbete och... annat

Idag så har jag suttit nästan hela eftermiddagen och hållit på med musikarbetet och tyskan. Imorgon ska vi nämligen ha prov i tyska. Yääääy -__-*
Tog lite pauser då och då. För 20 minuter sedan så lackade jag min nya ring så att silverfärgen inte ska skavas av. Att lacka den är sjukt enkelt, min kompis lärde mig knepet. Man tar helt enkelt bara nagellack och lackar på insidan av ringen. Men det ska såklart vara en färg som inte syns. 

Under hela denna eftermiddag har jag rent av knarkat Jedwards låt Lipstick. Det e den låten som Irland tävlade med i Eurovision. Så sjukt bra!
Tog av min lösnaglarna idag. Kom på att jag tänkt fota dem precis när jag tagit av alla på vänstra handen.... inte så lyckat. Men lyckade i alla fall ta en bild, även om tummen och pekfingret är helt röda pga misshandel av bordet. Råkade drämma i de båda fingrarna, fråga mig inte hur....

Nu ska jag fortsätta med tyskan. 

Bai bai <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0