Tillbaka!

Nu är jag tillbaka från körläger på Visingsö. 
Bilder kommer sen när jag snott dem från Elin... hehe. Det är nämligen hon som hade kamera med sig efterom jag inte vågade ha med min egen (dumt -__-*)


Det va jättekul och vi gjorde sjukt mycke saker! Vi spelade t.ex. volleyboll (och jag har fortfarade blåmärken sen i lördags....)
Vi var i grenna och köpte polkagrisar och jag blev helt såååååld på min Wiskey-polkagris! Mega nice (y)
Sen hade vi ju konsert och det va ju.... bra :D konserten gick bra men publiken va svårflirtad... de kom bara för att se sina barn sjunga "/


jaja, nu orkar jag nte koncentrera mig längre för Oskar sitter här bredvid, läser högt och ändrar allt jag skriver :D

Bai bai <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0