Trallallalaaaaaaa

Hallå! 

Idag så hade jag en lååång dag..... slutade vid tjugo i fem och var inte hella fören halv sex.. oh yeah (y) 
Men det va ändå en väldigt shysst dag! Hade först svenskföreläsning och sedan håla i... låt mig se... 4 ½ timme. :)
Gjorde doch inte så mycket under dem timmen. Vi satt mest i cafet och hade det trevligt

Jag hoppar vidare till ett annat ämne nu, nämligen vädret. haha, lite skoj att jag tänker diskutera de.... men men. Jag har verkligen inget emot det här själv men, ska det inte var snö nu? Jag menar, det snöade väl redan i oktober förra året? (länk till förra årets snö
Det känns faktiskt en aning konstigt att jag fortfarande kan gå omkring i klänning, strumpbyxor och högklackat i november. 
Det ända som verkligen tyder på att det snart är vinter är att det blir mörkt vid halv fem, typ den tiden jag slutar skolan då - dvs mööööörkt

Men det mysigaste med vinter är nog att man kan gå och se på bio, vilket jag och Julia snart ska göra!
Gissa vilken film...?! TINTIN SÅKLART!!

Puss hej från lilla MIG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0