And it's dark in a cold December, but I've got ya to keep me warm

Ed Sheeran säger jag bara. Tack Becca.

Sitter framför datan och töntar mig igen xD
Idag va det bara till att gå upp tidigt för att sjunga på gudstjänst...
Och sen gå ut en lång runda med kära Elin + hundar.
Allt va super på promenaden för utom att det blåser satan ute.... :(
- Inte okej.

Imorgon är det nationella i tyska.
Sen Valborgsfirande med en massa trevligt folk!
Kommer dock ha med mig typ 1000 filtar för att inte frysa ihjäl när vi sitter ute.....

---OCH JAAAAAA SEN SKA BECCA STANNA HEEEEEMMA HOOOS MIG OCH BARA GÖRA EN MASSA KONSTIGA SAKER, KOLLA FIIIILM, KOLLA TUMBLR, TÖNTA OSS TILL 100, FLUMMAR RUNT, LYSSNA PÅ MUSIK, KOLLA TUMBLR IGEN, DRICKA LÄSK OCH BLI HÖGA PÅ LIVET!! :D

nu ska jag göra ingenting.
kanske irritera Becca lite....
bara för att hon är bäst.
PUSS PÅ DIG BECCA.
och på er andra ;)

bai

Typ jag idag.
Nästan iaf.
Och jag menar som Nasse då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0