Baby you light up my world like nobody else

Okej Rebecca jag bloggar - just for u <3

Idag så hade vi nationella i svenska. Inte kul..
Sen så fick vi faktiskt sluta för dagen. Väldigt kul!
Gick hem, somnade, vakade vid 5 tiden, stack till piano lektionen och sen KU.
Känner att de två konfermander som vågade sig dit aldrig kommer vilja komma tillbaka - fast jag och Jacob sköte oss jättebra ju D:
Vi försörde inga kakor med att hälla saft i smeten, vi flummade inte runt lika mkt som vanligt och vi hotade inte varandra till döds heller! Vi var helt enkelt exemplariska idag! :D

Jaja, nu ska jag tönta mig framför tumblr igen... och chatta om ingenting med Becca!
Bai.


Och ja, ta och kolla på dessa underbara pojkars live framträde.
Jag dör totalt när Harry sjunger.
Asså. Dör. Till. 100. %.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0