Oh I swear to you, I'll be there for you, This is not a drive by

Tjoppla.

Fint ord jag hittade på vaaa?
Okeej, jag har inte uppdaterat på några år känns det som efter som jag verkligen inte orkat.
Fast de va e lögn...
Jag har faktiskt suttit och töntat mig framför tumblr, som råkar vara den bästa sidan i världen just nu!

Tänkte egentligen att jag skulle lägga upp bilder på de jag shoppade med Matilda för, typ, skitlänge sen men jag orkar inte. Haha, orkar inte ens skriva korrekt svenska xD
Jaja, jag köpte snygga saker iaf ^^
En klänning och en magtröja från Gina.
Kommer bli så snyggt sen i sommar ;D

Nu ska jag fortsätta att kolla tumblr och vinna mitt puff klig.
Baaaai




va, om jag vill ha de här skorna?!
Näää dåå, fast om jag får dom så kommer jag att älska dig för alltid.
Jag lovar.
FÖR ALLTID!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0