Shut the door, turn the light off - I wanna be with you. I wanna feel your love. I wanna lay beside you. I cannot hide this even though I try

Hallå.

Sitter här och lyssnar på One Directions låt Moment.
Den är faktiskt en utav mina favoritlåtar för tillfället (och ja, jag känner också att jag byter favoriter HEEELA tiden).
Sitter dessutom här och försöker låta bli att lyssna på Trains Save Me, San Francisco..... hehe, ännu en favorit låt som jag går omkring och sjunger på 24/7 och retar gallfeber på Becca med ^^.

Nu funderar jag på om jag ska ta och kolla på lite Tintin eller om jag bara ska deppa i sängen.

Baii.

Ps; überfin låt av denna otroligt vackra människa
Alla hennes låtar dör man lite av, hon är ju så bra!
Hamnade på den här låten nu när jag lyckats komma
åt shuffle knappen på spotify av misstag... kanske lite bra
ändå hade helt glömt bort den här låten ju ;)


I know the distance is a factor
But I stretch as often as I can
My goal's to reach your hands any day now
Please don't blame me for trying
To fix this one last time
I have a hard time as it is

Because I miss you love
I miss you love
I miss you love
I miss you love

Don't act like you don't know me
It's still me I never changed
I'll be here when you come back

Mara Mena - Miss You Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0