Trumma trumma trumma trumma trumma trumma på din dumma melodiiiii

Tjo.
Sitter här i sängen, helt påklädd, färdigsminkade och sjukt irriterad.
Kom nämligen på för ungeför tio minuter sedan att jag gått upp fel tid..
Ska ta bussen 07:48 och då måste jag gå upp senast halv 8.
Men jag gick upp halv 7 för att inte komma försent?!
Hur dum får man va?!! o. O

Men skitsamma nu.
Läste någonstans att ‎"When a person appears in one of your dreams it's because they miss you".
Tror faktiskt inte att det stämmer, jag är ledsen att säga det lilla smarta person som kom fram till det.
It's NOT true.

Aja, nu spelas Trumma Trumma av Den Svenska Björnstammen på radion så jag blir så jäkla överlycklig - älskar den låten för tillfället!
Och just nu känner jag att jag kan behöver lite positivenergi i mitt liv.
Det fucking regnar ute jue - va fan hände med våren?!
Allt är emot mig just nu .. :/



Meen har du inte hört Trumma Trumma
så ta och gör det då!!
Tack och hej
Baaii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0