När det strålar från mitt hjärta, som en motorväg av ljus

Hmmm... alltså man inser att man inte bloggat på länge när blogg.se inte ens kommer ihåg min inloggning längre :(

Idag har haft det jag absolut super i skolan (iaf sista lektionen) !
Började till exempel sceniskgestaltnings lektionen med att komma försent. Där fick reda på att vi ska se Evita tillsammans med teaterklassen - superkul ska det bli! :D Sedan skickade vi klappar (klappa händerna alltså) till varandra och dramatiserade framför de andra med texten från en svensk låt. Och de va väldigt kaosat kan man ju säga... Vissa blev utomgjordingar, andra föreläsande professorer som berättade sammanhanget mellan tinnitus i hjärtat, solsystemet och nervsystemet och varför de bara är 15 sekunder av allt. 


Hittade nyss lite fina bilder på min mobil från bland annat Anna Ternheims och Bob Hunds konsert på malmöfestivalen. 
Nu tänker jag kolla Bones, som jag alltid gör - nästan i alla fall.
Pöss
 

Bob Hund
 
Anna Ternheim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0