fight fuck forget - threefifteen - heart in hand

Brödet jag fick...


Här plockas det mynt!


Helgen har varit trevlig värre. Kusinerna från Ljungby var på besök vilket var mycket roligt.
Vi passadepå att fira min födelsedag (lite sent men det gör inget ;D ) Blev gaaanska chockad när det visade sig att jag fick ett stort bröd som vägde ett ton som paket.
Ja, sedan låg jag i en timme och plockade ut de 150 enkronorna som bakats in i brödet... men en grymt rolig ide måste jag säga :D



Imorgon börjar skolan igen... yääy, kul.....



BTW Passa på att kolla på kusin Lyckes blogg - hon är helt enkelt grym ;D !

Kommentarer
Postat av: Lycke

Du är helgrym! fina du! <3 kom och hälsa på mig snart :(

2012-02-27 @ 09:55:46
URL: http://lyckeliis.blogg.se/
Postat av: Bexx

wääääää, nu tycker jag att du får blogga lite!! ;o<33

2012-02-29 @ 23:37:55
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0