I count the days that we spent, you changed my life forever and I'll never forget..


Hallå, lite dåligt med uppdatering kanske... hehe har inte riktigt haft tid (eller ork) till att uppdatera menmen...

I söndags så var jag, Jesper och Vince på konsert med Silent Screams i Lund. ASGRYM KONSERT! (kan nog skriv en roman om den men, nä, inte idag..)
Igår hade jag och Becca våran så kallad tjockisdag. Käkade China Box på stan, köpte varsin Ben & Jerry som vi sedan åt framför min dator medan vi såg en massa bra filmer. Min kära Becca sticker ju snart till en varm ö och lämnar mig här i kalla Sverige..... :(((
Aja,idag så har jag haft det lite roligt med de färgade linserna (ja, jag har dem på bilden) som min kära mor beställde tre paket av misstag. Linser är grymt svåra och irriterande att sätta in men det blir grymtcoolt när man lyckas...!

Ha de! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0