But I know a magic dolphin Swimming above the world

Hallå i stugan ;D
Idag har skolan äntligen tagit slut!! Hej då ettan säger jag bara!!
Lite positivt och negativt om sommarlovet:
+ - Ska åka till Hoka och jobba i två veckor, vilket ska bli helt super
- Vi ska till Italien
- Och det bästa; man är ledig fram till 20e augusti!

- Kommer inte kunna träffa folk som jag verkligen vill träffa
- Vädret kommer säkert vara skitdåligt (hallå, det e ju faktiskt Sverige vi bor i)
Jaja, nu ska jag packa inför Hoka.
Har inte alls sagt den mening så där 1000 gånger den senaste veckan antar att jag verkligen måste göra det nu...
Avfärd mot Hoka sker ju imorgon direkt efter att vi packat klart släpet. Och detta sker alldeles för tidigt enligt mig...
Men ska jag verkligen gå och packa.
Bye bye på sådär två veckor.

Tror faktiskt inte täckningen är tillräckligt bra för att kunna uppdatera någonting där uppe i Blekinge.. Men man ska aldrig säga aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0