Dear, It took so long just to feel alright Remember how to put back the light in my eyes

Hej.
Har jobbat hela dagen idag och när jag kom hem var jag så trött att jag sov i någon timme. Mysigt.
Kommer dock inte kunna sova i natt men det får jag väl lösa då.

I fredags va jag och Pepsi på shoppingrunda! Skulle köpa present till Pepsis kompis och jag skulle inte ha något... fast jag hittade en massa saker iaf. Som vanligt.
Ett nytt mobilskal och halsband blev det.
Och när jag va ute med Mirriam så skulle jag inte heller ha något - och ja, då hittade jag ett par shorts (y)

Aja, inte världens kuligaste inlägg så jag bjuder på några bilder på mina fynd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0