Hej då Malmö - Hejsan Blekinge och Hoka!

Sitter just nu i bilen på väg upp till Hoka och har det ganska kul för tillfället.
Känner dock på mig att jag kommer att tröttna på billivet om en timme eller så... Men som sagt så är allt helt okej just nu!
Kul att jag fick Måns farfars (tror att det va hans iaf?) hatt. Eller fick och fick - jag får låna den tills vi kommer fram till Hoka och han kan inte ta den från mig heller eftersom han är i den andra minibussen x)
MOHAHAHAHHA
Känner mig i alla fall ascool även om Julia och Jakob bara skrattar varje gång de vänder sig om... Men jag vet ju också om att de har lite problem, hehe, så jag tar inte åt mig alls.
För jag är som sagt skitcool. Typ coolast i världen.
Coolaste personen som inte har ett liv och bloggar i en minibuss.
Med hatt på.
Gött liv asså (Y)




Julia och Jakob/ Jobb och Jobbig
Haha, söta ni e asså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0