I think of the one that I've become. Left blind from the brightness of your Halo. No one shines, like you do.





Bilden e tagen klockan sent-mitt-i-natten, därför är kvaliten som den är. Tyckte dock det blev lite coolt ljus eftersom fullmånen lyste in genom mitt lilla fönster :D

Inget speciellt har hänt i skolan så det finns inget att berätta.
Spände dock tandställningen idag, vilket gör att jag har ont i munnen och en grym huvudvärk. intressand fakta eller hur?

Nu ska jag försöka skriva klart mitt svenska arbete eftersom det ska lämnas in på fredag.
Wish me luck!

;* ♥


Kommentarer
Postat av: lilla jag

Vilken fin profil du har :) och en jättefin bild!

2012-03-08 @ 08:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0