I told him I couldn't lie he was the only one for me. Two weeks and we had caught on fire, She's got it out for me - But I wear the biggest smile.

Mmmm, kladdkaka är bäst när man e söckersugen!!

Hallå, har varit sjuk i två dagar nu....
mår egentligen allmänt dåligt idag också - extrem halsont och bara sjukt trött :(
Menmen, fick en grym energikick idag så jag blandade ihop lite saker och gjorde en kladdkaka!
Gott säger jag bara!

Just nu töntar jag och Irma oss framför TVn och kollar på gamla Scooby Doo avsnitt :D Ganska kul faktiskt xD orkar dock inte skriva mer nu, ska återgå till slappandet i mitt rum : ) Baaaai ;*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

undrar vem du fått inspiration av... (a)

2012-03-13 @ 22:17:19
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0