I'm a pilot falling free, about to crash land straight to the bottom. Are you alone when you think of me? Just take a deep breath and watch me go down


En bild på mina über sexysmexiga kakor...

Hallå igen.
Tänkte att jag skulle göra min kära vän Becca lite glad (kolla in denna söta människas blogg på Photobe!) genom att uppdatera bloggen ^^

Sitter här och väntar på att mitt Sims3 - som är mitt liv just nu - ska uppdatera klart sig!
Mycket trevligt spel måste jag säga, även om det som jag vill kunna fixa med fusk inte riktigt gör som jag vill (men ja, man behöver ju inte fuska - eller hur Jesper? ;D)

Idag va det gaaaaaanska segt i skolan eftersom vi hade ca fyra timmars håla...... och en viss person (ja, Jesper) slutade vid 11.
Men om man ha en sådan underbart gullig pojkvän så stannade han kvar i skolan x)
Okej, det va nog inte bara för att jag va där men i alla fall! :D

HA DET BÄST DÅ JAG ICKE ORKAR SKRIVA MER ;DDDD ! <3

BTW!!! jag har blivit beroende av Instagram.... så om ni har det - följ mig! allaboutweri <-- that's me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0