Just so I can get to you before the sun will rise. I know these times are hard and I feel this too. None of that ever seems to matter when I'm holding you

Yoooo, har ingen bild på skolan datoren... tooooo baaaaad :((

sitter i biblioteket med mina vänner Måns och Becca. Måns är allmänt äcklig och spelar ett spel som heter Happy Wheels som det går endast ut på att ta död på folk - helst så att blodet sprutar.
Becca lyssnar på musik och ser bara grymt söt ut <333 (ja måns, du ser också söt ut - hoppas att du blev glad nu xD)

Glömde mina nycklar hemma så jag kan inte komma in i mitt skåp, inte komma in i M-huset OCH jag kan inte komma hem. Förhoppningsvis är någon hemma annars e jag gaaaanska fucked. 

Snart är det dax för historia.......... FML :D 
 
;*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0