Take me - I'm alive. Never was a girl with a wicked mind, But everything looks better When the sun goes down.

Haj,
idag skulle ma egntligen fikat med Matilda men hon var tvungen att jobba :(
Så vad skulle jag göra annat än att ta min kära kamera och fota lite vårblommor i trädgården!

E faktiskt inte på humör för att skriva någon långt och allmänt tråkigt inlägg som ingen läser i alla fall men kolla bilderna (och kanske kommentera lite??) så blir jag glad!

Kram

Ja, bilderna blir större när man trycker på dem ;D



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu har jag kollat dina bilder OCH kommenterat så då borde jag vara ganska bra (a)

saaaaaaaaaknar dig även om vi sågs i freeeedags sist!

2012-03-26 @ 20:22:44
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0