I know I'm not the one you thought you knew back in high school Never going, never showing up when we had to. attention that we crave don't tell us to behave, I'm sick of always hearing act your age.

Hallå!
Livet är på topp!
Typ lite - iaf.

Jaja, spelade med ensamblen på en konsert idag och det gick väl hyfsat bra  -  vi gjorde i alla fall inte bort oss (och det är väl ett plus, eller?).
Nu har jag dock en grym huvudvärk och funderar på at gå och lägga mig vilket inte kommer hända eftersom jag är ledig från skolan imorgon och kan sova hur länge jag vill!

Ska nog sitta framföra datan och glo på två avsnitt av 24.
Har ni inte sett serien så tycker jag att ni ska ta och göra detta fortare än kvickt.

Tänkte att jag skulle avsluta här med några smarta ord från några smarta personer.

Baii



“I'm selfish, impatient and a little insecure.
I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle.
But if you can't handle me at my worst, then
you sure as hell don't deserve me at my best.” 
― Marilyn Monroe
“You've gotta dance like there's nobody watching,
Love like you'll never be hurt,
Sing like there's nobody listening,
And live like it's heaven on earth.” 
― William W. Purkey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0