Lite smått irriterad och dessutom uttråkad

Ja, rubriken säger väl allt eller hur?
Sitter här och väntar på att min kära data ska uppdatera klart... men det kommer ju ta ett gaaanska bra tag till.

Alltså... 56 timmar känns ju inte jättebra, eller hur? Så jag tycker att den kan vara klar nu.
Orkar inte vänta mer...

Aja, något positivt kan jag väl försöka komma på - annars bli jag bara mer irriterad på livet
Hm... det är ingen svenska imorgon!
Detta innebär att jag kommer få ha en sovmorgon och att jag börjat kl 10:00 stället för 8:45.
Vet, det e bara typ 45 minuters sovmorgon MEN I ALLA FALL!! Det är inger jag klagar på!

Nu ska jag... vet inte vad jag ska göra.
Baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0