Smidig som en katt - det är jag de

Idag så skulle vi då paddla på idrotten och jag tror nog att Pepsi aldrig mer kommer vilja paddla på mig eftersom jag tydligen är en usel paddelkompis... xD
Jag var e usel paddelkompis... hehe bara inse Vera, du KAN inte paddla kanot.
*host* Ja, juste. så kan det va.

Mamma och jag stack till SkoPunkten och köpte skor efter skolan. Mycet trevligt, måste säga att mitt humör steg till 1000 inne i skoaffären (ja, när jag inte surade för att de inte har högklackat i storlek 35.. heh)
Sen skulle jag och mamma till Stoff och Stil för att köpa tyg vilket slutade i att vi åkte runt i cirklar för att hitta dit. När vi väl kom fram så kunde vi ändå inte handla något för affären stängde visst klocka 18.00 och våra klockor visade 18.47.
Bra av oss! :D

Jaja, har i alla fall suttit framför datan i typ två timmar och försökt skriva min engelska inlämning och gjort typ 1000 utvärderingar av kurser i skolan.
Och sen när jag skulle sträcka på mig så lyckades jag slå i min lampa så att glödlampan slocknade med ett POFF.
Inte okej...
Men ja, jag är ju så grymt smidigt också.
- Som en katt typ.

jag vet, jag e så grymt cool som lägger upp en bild på min (nu fixade) lampa (y)

Kommentarer
Postat av: Mannen

Min syslöjdslärare påstår att man skall handla på gregers;) hehehe

2012-06-03 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0