There's a nail in the wall and it's glass on the floor

Tjo.
Idag va det då konsert i Folketspark! Det gick faktiskt väldigt bra måste jag säga ;)
Kom ihåg all text i alla fall.
Gillar att jag lyckades få folk att flina medan de spelade när jag gjorde tummen upp och försökte stötta.
Jag är nog ingé vidare bra på att stötta folk xD

Imorn ska vi paddla kanot på idrotten - ja, jag lovar att jag ska försöka stanna i kanonet och inte hamna i vattnet.
Tror faktiskt att det kan bli riktigt mysigt ändå - om det inte regnar på mig. För då skiter jag i det. Faktiskt.

Kramis!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

gick knappt det där med kanoten.. just sayin'.. Men sen klaga jag nog också lite för mycket så kan du bero på det.. Jag kommer bli en sån liten jobbig mamma känner jag..!

2012-05-29 @ 19:03:04
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0