We are a pack of cards I may be ace, but you’re the king - The king of everything, Look what you win

Tjo.

Har haft noo time alls för att blogga.
Ingen ork alls.
MEEEN, idag så tänkte jag att "nu e det nog dax för att skriva ett inlägg om hur glad jag är för att jag köpt 1,5 kg godis".
Det är sant, 1,5 kg godis för 39 kr på Netto! :D

Nu ska jag
  • vinna puffkrig
  • äta mat
  • äta godis
  • tönta mig framför tumblr
  • tönta mig framför facebook
  • skriva ut bilder
  • tönta mig i största allmänhet
  • visa min nya frisyr i en bild här på le blogg
  • se på serien 24
baaai baii och var så goda för att jag la upp detta underbart intressanta inlägg.



Ingen jättekul bild men jaja, det får man stå ut med ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0