Dag 4 - shopping

Vi begav oss ut på shoppingrunda och hamnade i en galleria som var en stor besvikelse så jag och Lycke hoppades på att hitta lyckan ute på de regniga gågatorna. Efter många besvikelser i ett flertal butiker hittade vi en EuorShop där vi shoppade loss - 1€ för allt i butiken kan man inte klaga på! Inhandlade bland annat ett läppstift som jag blev nöjd med. 
Stack vidare efter en kort bilfärd till en annan affär som hette Real. Där köpte jag hårfärg för ett helt kompani. Dessutom så hittade jag ett par extremt fodrade SnowBoots som jag genast kastade mig över. Detta gör min nu till en stolt ägare till ett par ljusblå snöskor. En helt klart kanon shopping!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0