Som det strålar från ditt hjärta, som en motorväg av ljus. Genom hålet i mitt hjärta kommer räddningen till slut. Genom hålet i mitt hjärta

Sitter här framför datorn och undrar när jag ska börja plugga igen. Pluggade innan idag och skulle sedan bara "ta en liten kort paus." Den blev kanske liiite längre än kort, om man säger så. 
Tog kameran och gick ut och plåtade lite höstbilder i min nya jacka som jag hittade billigt på Emmaus! Blev ändå helt okej bilder för att vara tagna med självutlösaren. Och ja, jag vet om att jag borde skaffa en fjärr men jag orkar inte beställa en, lat som jag är. 
 
Nu ska jag (efter typ fyra försök) verkligen sätta mig med engelskläxan. Även om den är sjukt tråkig.... 
 
Bjuder på några höst/vinter bilder 

Ja, jag vet att dom e heeelt oskarp och brusig men SKIIIIIITSAMMA!
 


                
Rabarber fungerar ändå rätt bra som paraply när det börjar regna så smått! 

 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0